• Onze collega's vertellen

Welkom Jeroen!

Jeroen

Is het jou ook opgevallen? Regelmatig kom je nieuwe collega’s tegen in ons bedrijf. We groeien en versterken ons team voortdurend. In deze rubriek gaan we met onze nieuwe collega’s in gesprek. Zo geven we Rioned een gezicht. Deze keer maken we kennis met Jeroen.

Naam: Jeroen Stok

Functie: Customer Service medewerker

Leeftijd: 40 jaar

Wat is jouw functie bij Rioned? En wat houdt dat precies in?

‘’Als Customer Service medewerker ben je enerzijds verantwoordelijk voor de afhandeling van de orders die je binnenkrijgt via de buitendienst medewerkers. En anderzijds zijn er ook klantvragen die direct bij ons terecht komen. Dit kan gaan om spoedaanvragen, vragen over facturen, retouren, etc.

Verder zijn we ook continue bezig met het zorgdragen van de trajecten rondom machine-orders. Wanneer moet de machine klaar zijn? Komt de auto wel op tijd binnen? Alles daaromtrent in de gaten houden is een belangrijke taak om te voorkomen dat er dubbel werk gedaan moet worden of zaken (onnodig) vertraging oplopen.

Op de customer service afdeling hebben we een geografische verdeling gemaakt. Ik ben verantwoordelijk voor de Nederlandse klanten en daarnaast ook contactpersoon voor o.a. de distributeurs in Duitsland, Hongarije, Polen en Kroatië.’’

Hoe ben je bij Rioned terecht gekomen?

‘’Ik ben benaderd door Natasja omdat ik mijn profiel gepubliceerd had op een vacaturesite. Ik had me nog niet eerder verdiept in deze branche, dat ben ik eigenlijk pas na dat eerste telefoontje gaan doen. Mijn interesse was gewekt.’’

Wat heb je gedaan voordat je bij Rioned begon?

‘’Ik ben werkzaam geweest in verschillende functies en bij diverse bedrijven. Voordat ik bij Rioned begon werkte ik bij de Mandemakers Groep op de service-afdeling. Van origine kom ik eigenlijk uit de ICT-wereld. Ik heb bij diverse ICT gerelateerde bedrijven op de afdelingen service en customer service gewerkt. Vroeger meestal in het midden of Noorden van het land. In 2012 ben ik verhuisd naar Valkenswaard, dichtbij Eindhoven. Ik had toen werk in Nijmegen, maar ben voor mijn vriendin naar Valkenswaard verhuisd.’’

Wat spreekt je het meest aan in deze functie bij Rioned?

‘’De diversiteit van de functie. Ik vind het leuk dat je in deze rol veel moet schakelen tussen de verschillende afdelingen intern en met diverse contacten extern. Zo heb ik vaak contact met de afdelingen magazijn, logistiek, engineering en inkoop. Het is een heel gevarieerde functie. Ik weet ‘s ochtends dan vaak ook nog niet hoe mijn werkdag er precies uit gaat zien.’’

Je zit nu sinds eind juni bij Rioned, en voel je je al een beetje thuis?

’’Ja, zeker. Dat komt met name door mijn collega’s. Iedereen is makkelijk te benaderen en heeft een open houding. Ik heb het gevoel dat ik goed tussen de mensen en in deze organisatie pas en ga dan ook met plezier naar mijn werk.’’

Hoe zou je Rioned omschrijven?

‘’Rioned is een bedrijf dat erg veel waarde hecht aan het belang voor de klant. We doen hier graag een stapje extra voor de klant om ze blij en tevreden te maken. Dat vind ik mooi om te zien.

Als werkgever vind ik Rioned ook een open en eerlijk bedrijf. Je merkt dat je hier jezelf kunt zijn en dat is ook een van de redenen dat ik me al snel thuis voelde. Ik hoop dat ik nog lang mee mag groeien in en met deze mooie organisatie.’’

En wat doe je in je vrije tijd?

‘’Ik woon in Valkenswaard en heb nogal wat sportieve hobby’s. Ik hockey al sinds mijn achtste levensjaar, tegenwoordig train ik een keer in de week en speel wekelijks een wedstrijd. Daarnaast geef ik ook hockeytraining. Ik vind hockey dan ook een erg mooie sport, maar squash daarnaast ook regelmatig voor de variatie. In de vrije uurtjes die dan nog over blijven vind ik het leuk om lekker uit eten of naar de bioscoop te gaan en de zoontjes van mijn vriendin aan te moedigen tijdens hun voetbal- en hockeywedstrijden. Sinds drie jaar hebben we een hond, een Mechelse herder, die ook veel beweging nodig heeft dus daarmee lopen we dagelijks ook drie uurtjes. Ik kom dan ook gemakkelijk aan de aanbevolen, dagelijkse beweging.. :) ‘’

Bedankt voor jouw mooie verhaal Jeroen en veel succes in je nieuwe functie als Customer Service Medewerker.

Zelf Italie 2017 002
  • Onze collega's vertellen
Terug naar overzicht >